sobota, 1 października 2016

WARSZTATY w LASEROWE LOVE:)

Jak to mówią
PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY...
i za mna dzisiaj pierwsze warsztaty.
Nie powiem...stres był, 
ale myślę, że ja i moje MEGA zdolne 
WARSZTATOWE DZIEWCZYNY
dałyśmy radę!
a to kilka fotek mojego pokazowego albumu, 
którego bazę , tekturki( kolekcja DI MARE) i stemple
przygotowała Renata 
właścicielka Laserowe Love.










Inspiracją wykonania tego albumiku były warsztaty z Dorotką Kopeć 
Nie jedne....DZIĘKUJĘ za ogromną wiedzę i umiejętności, którymi się dzielisz!
A teraz kilka fotek z dzisiejszych zmagań z materią!

















Dziękuję Wam wszystkim za dzisiejsze warsztaty 
i wszystkim moim cudownym Oglądaczom za
dotrwanie do końca tego nieco długiego posta:)
Iza:)
buziaki


3 komentarze:

  1. Ajaj szkoda ze nie mogłam być. Bardzo żałuję ale może następnym razem się uda. To kiedy ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Ela - żałuję i czekam na następne :) I też dopytuję "Kiedy?"

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)