środa, 15 listopada 2017

ZAWIESZKI - KARTECZKI...jak zrobić? SCRAP PASJA

Witajcie
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do wykonania 
niedużych zawieszek, bombek które nie tylko będą dodatkiem
 do świątecznych prezentów, 
nie tylko zawieszką - ozdobą choinkową 
ale też rozkładaną  karteczką, w której możemy 
wypisać najpiękniejsze życzenia.
Dziś mini kursik na takie karteczki - bombeczki.

 Potrzebne będą 
papier biały sztywny i papier scrapowy
klej i nożyczki z wzorkiem
wykrojniki
ulubione dodatki
sznurek , tasiemka, brokat, 
perełki w płynie, biała farba
gaza

 Z papieru scrapowego wycinamy wykrojnikiem
kółka( największe jakie mamy)

 Następnie kółka naklejamy na złożony na pół 
sztywny biały karton, ok 0,5 cm od zagięcia.
 Wzdłuż naklejonego kółka
wycinamy nożyczkami ze wzorkiem obwódkę.
Pamiętajmy, żeby nie przeciąć złożenia.
 Teraz wycinamy z papieru 
ozdobne elementy 
( a w najnowszej zimowej kolekcji CRAFT & YOU znajdziecie ich naprawdę sporo) 
oraz wykrojnikami wycinamy te ozdoby, które chcemy umieścić na karteczkach.
Przymierzamy, planujemy.
Na spód mojej kompozycji 
położyłam gazę i przykleiłam klejem .
I na takie tło nałożyłam poszczególne elementy.
Zadbałam o to żeby moje karteczki były warstwowe.
Lubię takie wielowymiarowe..
 Na koniec przewiązałam złożenie sznurkiem i tasiemką.
Dokleiłam niewielkie papierowe poinsensje,
potapowałam białą farbą i posypałam obficie brokatem.
Na koniec kilka kropelek białych perełek w płynie
i nasze bombeczki gotowe.








Do zrobienia tych karteczek - zawieszek
użyłam:)


Pozdrawiam Was serdecznie
Iza

3 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)