poniedziałek, 20 listopada 2017

ŚWIĄTECZNA KARTKA Z BOMBKAMI

Witajcie
 Dzisiaj zapraszam Was na 
 inspirację w tradycyjnych kolorach.
Czerwień i zieleń  przywołują świąteczną atmosferę.


Te fantastyczne bombki wycięłam i skleiłam 
arkusza nowej świątecznej kolekcji
właśnie tego...


Prawda, ze wyszło świetnie.
A w tej kolekcji znajdziecie jeszcze mnóstwo pięknych elementów.


 Na mojej kartce znajdziecie też nowość
Craft &You Design


Wykrojnik wspaniale wycina, 
i mimo ażurowej formy doskonale daje się wyciągnąć 
z metalowego wykrojnika.


W sklepie znajdziecie wszystko 
co potrzeba do wykonania takiej kartki:)


Pozdrawiam Was serdecznie
Iza

3 komentarze:

  1. Cudne bombki, wspaniale się prezentują na karteczce :)
    Kwiat zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kompozycja - bardzo podobaja mi się takie bombki trójwymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez ZJAWISKOWE:)! cuuudowne bombeczki:)!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)