środa, 20 lipca 2016

MEDIOWA SZTALUGOWA - kursik na kartkę dla Scrap Pasji

Witajcie
Dzisiaj prosty kursik na mediową sztalugową kartkę .
Forma kartki jest prosta ale efektowna 
a dodatek mediów sprawia, że jest niepowtarzalna.

Do zrobienia kartki potrzebne będą:)
- papier biały na bazę 
- papier scrapowy
- klej, nożyczki, gilotyna , bigownica, nagrzewnica
- mgiełki , tusze, gesso białe, brokat
- dodatki, kwiatki, sznurek, gaza
Białą kartkę bazową bigujemy  w środku
a następnie jedną cześć bigujemy w środku i zaginamy,
jak na zdjęciu poniżej.
Kartka , którą ja zrobiłam ma 6x6 cali lub jak ktoś woli 15x15 cm 
Z papieru białego wycinamy kartonik 6 x 6 cali i przyklejamy
do  zagiętej i zbigowanej kartki naszej bazy. 
 
Bazę kartki już mamy gotową zaczynamy ozdabianie.
Z papieru scrapowego wycinamy kwadraty i przyklejamy na wierzch kartki
Do spodniej części na kosteczkach 3D przyklejamy mniejszy kartonik
będzie to ograniczenie, 
dzięki któremu nasza wierzchnia część nie będzie zjeżdżać.
 
W centaralnym punkcie  kartki umieściłam dwie warstwy
wyciętych wykrojnikiem kółek- tu wybrałam wzór z ptaszkiem.
Ale najpierw pod spód nakleiłam  gazę.
 
Teraz moja ulubiona część.
Wokół kółeczek pędzelkiem nanoszę plamki z mgiełek.
Wybrałam 3 kolory - fioletowy, turkusowy i żółty.

Przygotowałam stemple listki
wytuszowałam i wcięłam.
Następnie w kilku warstwach nakleiłam na kartkę .
 Niektóre listki na kosteczkach dystansowych.

Po wyschnięciu mgiełek i listków( pomogłam sobie nagrzewnicą)
przykleiłam kwiatuszki, sznurek i inne ozdoby.


  Kiedy już wszystkie ozdoby zostały przyklejone
 pędzelkiem pokryłam kwiatki cieniutką warstwą magica
i obficie posypałam brokatem.
 A teraz kilka ujęć gotowej kartki.





 Mam nadzieję, że kursik i kartka 
się Wam spodobała. 
Musicie spróbowac koniecznie mgiełkowania na kartkach
To wspaniała zabawa.
Pozdrawim letnio i serdecznie.
Iza:)

a na półkach SCRAP PASJI
znajdziecie wszystkie potrzebne rzeczy 
by zrobić taką jak ja lub wiele innych kartek:)



9 komentarzy:

  1. na bogato i pięknie :) dziękuję za umilenie dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Iza za kurski. Kartka bardzo kolorowa i efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna. Spróbuję taką zrobić. I zachwycił mnie ten zestaw papierów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Iza, przedpołudniową urlopową porą przyszłam sobie pozwiedzać:) Ale cudeńkiem zaczynam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, skąd ja znam te papierki! Uwielbiam serie First Edition, są przewspaniałe! Te ich efekty specjalne... I praca świetna, tyle nań cudności. Kusi żeby poszaleć z mediami. Bardzo dobry kursik. Dokładnie tak samo robię kartki sztalugowe, uważam, że to najprostsza metoda i najtrafniejsza, a sporo się tego swego czasu naoglądałam i wiele najróżniejszych typów zagięć i sklejeń - a to na 2/3, a to nie w tę stronę, a to tak, a to inaczej, a ta, to tak po prostu i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna, super kursik. Właśnie go wykorzystałam http://kuchniaipasja.blox.pl/2016/07/Zlote-Gody.html Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)