piątek, 29 lipca 2016

FOLDER do embossingu x4:) inspiracja dla Scrap Pasja

Witajcie 
Dzisiejsza inspiracja
dotyczy FOLDERÓW do embossingu.
Wszystko dlatego,że w sklepie 
pojawiły się nowe  foldery SPELLBINDERS
o nowych nietypowych wzorach
fantastycznie nadające sie do prac czy kartek
z wykorzystaniem mix mediów..:) 
Przygotowałam dzisiaj 4 różne kartki
ale według jednego klucza, 
żeby pokazać Wam niesamowite możliwości 
folderów do embossingu.


Zakupiłam ten folder
Z  pomocą tego folderu powstały 4 karteczki:)


 Ta kartka powstała przy użyciu folderu do embossingu, 
i kolorowych tuszów.
Folder po stronie wklęsłej pomazałam różnymi kolorami tuszu
włożyłam kartkę i wytłoczyłam w BS

Zbliżenie  na efekt. Wklęsła strona folderu pozostawiła efekt koloru
wypukłe są białe krawędzie:)


Tutaj kartka biała, tylko  wytłoczony papier w folderze.



 Tło kartki powstało po spryskaniu folderu 
kolorowymi mgiełkami. 
Nadmiar wyciekł, ale efekt super!


Zbliżenie na tło kartki.

Z kolei tło tej kartki powstało  poprzez pomazanie tuszami 
strony wypukłej  folderu do embossingu.
Jak widzicie efekt jest inny.
Tusz zbiera sie w rowkach, a to daje efekt bardziej vintage.


Zbliżenie  na fragment kartki.

Na zakończenie kolorowe kartki razem.
Prawda, że zabawa folderami daje różne możliwości?
Koniecznie poeksperymentujcie.
W każdej szafie z przydasiami na pewno leży samotny folder, 
którego nigdy nie użyliście, a który może pokazać  
Wam swoje nowe,  kolorowe oblicze.


Wykorzystałam :)




Pozdrawiam serdecznie:)
Iza

4 komentarze:

  1. Just gorgeous Izabela....I love your work, you are such a talented lady. I love the embossing folder you used.....do you mind if I as what it is called.
    Joy Hayes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza przepiękne inspiracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona efektem! Moją faworytką jest kartka z napisem "dla Ciebie", ta z pastelowym tłem- pięknie przenikają się kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)