piątek, 14 stycznia 2022

ALBUM DLA DZIADKÓW - DT CRAFT O"CLOCK

 Witajcie,
Albumem z okazji Dnia Babi i Dziadka witam się z Wami. 
Moja dzisiejsza inspiracja to początek wspaniałej przygody 
z uzdolnioną drużyną projektową Craft o'clock. 
Zachwycona mnogością kolekcji papierów wykorzystałam
 niezwykle piękną kolekcję RAYS OF SUNSHINE. 
Kolekcja występuje w kilku rozmiarach, ale dla mnie idealna była w wielkości 20,3 x 20,3
 oraz cały zestaw dodatków łączących się z kolekcją. 
Elementy do wycinania,  die-cuty wzbogacające wnętrze albumu. 
Niesamowitym dodatkiem są również twarde elementy
 - napisy łączące się z okazją, z jakiej powstał album. 
Poza podstawowymi przyborami  naprawdę nic więcej Wam nie będzie potrzeba,  
bo mając kolekcję RAYS OF SUNSHINE macie wszystko, by powstał taki album. 
Mam nadzieję, że tak jak ja zachwycicie się bogactwem kolekcji CRAFT O' CLOCK 
i spodobają się Wam moje inspiracje. 

Cudne kwiaty zrobiła Aleksandra Migut - PAPIEROWA MIGOTKA















2 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)