sobota, 6 listopada 2021

ŚWIĘTA...ZNÓW BĘDĄ ŚWIĘTA!

 Witajcie,
poranne przymrozki przypominają nam , 
że już za chwileczkę rozpocznie się najpiękniejszy czas w roku.
Okres przygotowań umila mi a mam nadzieję, 
że i Wam zimowe, świąteczne kolekcje LEXI DESIGN.
Jedna z nich  niezwykle delikatna skradła moje serce. 
Znajdziecie  w niej beże, zielenie, szarości...
poznajcie proszę LOFT CHRISTMAS.

 Hello,
this morning's frosts remind us 
that in just a moment the most beautiful time of the year will begin.
I and I hope you will enjoy the winter and Christmas collections by LEXI DESIGN.
One of them, extremely delicate, has stolen my heart. 
You'll find beiges, greens, greys...
Please, meet  LOFT CHRISTMAS.








Użyłam / Used


Pozdrawiam serdecznie / hugs





1 komentarz:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)