sobota, 10 lipca 2021

CZAS NA KAWĘ / coffee time

 Witajcie,
słońce nas rozpieszcza i zaprasza do zabawy ulubionymi smakami.
W te upalne dni kocham mrożoną kawę,
książkę i odpoczynek nad wodą.
Ponieważ często pojawiają się nowe przepisy na mój ulubiony napój
postanowiłam zapisać je w kawowym przepiśniku. 
Połączyłam kolekcje Laserowe Love- 

 HELLO,
the sun is spoiling us and inviting us to enjoy our favourite flavours.
On these hot days I love an iced coffee,
a book and relaxing by the water.
Since new recipes for my favourite drink often appear
I decided to write them down in a coffee recipe book. 
I combined the Laserowe Love- 










Użyłam / used






Pozdrawiam / hugs
Iza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)