piątek, 3 kwietnia 2020

ZOSTAŃ W DOMU/ stay in home

Witajcie,
Dzisiaj mam dla Was inspirację z przesłaniem,
ponieważ w tych trudnych czasach dom stał się naszym azylem,
przygotowałam inspirację
DOM - HOME
z kolekcji LEXI DESIGN -   WINTER TALES 
oraz dekoracji hdf

Hello,
Today I have a message to inspire you,
because in these difficult times the house has become our refuge,
I've prepared the inspiration
HOME
from the LEXI DESIGN collection - WINTER TALES 
and hdf decorations

Bazę mojej dekoracji HOME, 
okleiłam arkuszem , moim zdaniem najpiękniejszym, z całej kolekcji.

The base of my HOME decoration, 
I've covered the sheet, in my opinion the most beautiful of the whole collection.







Użyłam/ used
         


Pozdrawiam Was serdecznie i pamiętajcie
ZOSTAŃCIE W DOMU I TWÓRZCIE!

I greet you warmly and remember
STAY HOME AND CREATE!




1 komentarz:

  1. Piękny napis przypominający co jest teraz najważniejsze . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)