środa, 26 czerwca 2019

MELONOWY NOTESIK/ watermelon notes

Witajcie, 
mam słabość do papierów z nadrukowanymi napisami, dlatego, jak tylko zobaczyłam
kolekcje WATERMELON - SUMMER i FRIENDS, w soczystych, energetycznych
kolorach, musiałam stworzyć z nich coś dla siebie.  Powstało scrapuszko - malutki notesik, 
na biurko, na szybkie notatki.

Welcome,
I have a weakness for papers with printed inscriptions, therefore, as soon as I saw
collections WATERMELON - SUMMER and FRIENDS, in juicy, energetic
colors, I had to create something for them. A scrapbook was created - a tiny notebook,
on the desk, for quick notes.










Użyłam/ used

     

      


Pozdrawiam serdecznie/ hugs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)