poniedziałek, 31 grudnia 2018

SZAMPAŃSKA kartka...DT SCRAP PASJA

Witajcie,
koniec roku tuż, tuż...
Przed nami szampańska zabawa i radosne powitanie Nowego 2019 Roku.
Życzymy Wam, aby ten nadchodzący rok był twórczy i pełen nowych niezwykłych wyzwań.
A dzisiaj mamy dla Was 
kartkę z życzeniami cudownej, szampańskiej zabawy
w tą ostatnią noc w roku.








A na karteczce  znajdziecie wszystko,
co ma na półeczkach SCRAP PASJA
Ja użyłam:)


           

    

      

         


Pozdrawiam WAS serdecznie 
i DO SIEGO ROKU!
Iza

3 komentarze:

  1. Cudowna!! Szczęśliwego Nowego Roku i dużo zdrówka przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałego, twórczego, pełnego miłości Nowego Roku - szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zamiar przygotować w tym roku sylwestrową kartkę, ale jakoś nie miałam na nią pomysłu, a tu taka super inspiracja! Wszystkiego najlepszego na nowy rok :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)