środa, 11 lipca 2018

Tropikalna wyspa / Tropical Island - marzenie!

Witajcie,
ja już powróciłam ze swoich wymarzonych wakacji , pełnych słońca, szumu morza i długich spacerów. Niektórzy jeszcze czekają na ten wyjątkowy, letni moment. Aby umilić Wam ten czas oczekiwania przygotowałam uniwersalną kartkę z najnowszych papierów i tekturek  Laserowe Love -  z przepięknej kolekcji VINTAGE TROPICAL ISLAND
Hello,
I have already returned from my dream holidays, full of sunshine, the sound of the sea and long walks. Some are still waiting for this unique summer moment. To make this waiting time, I prepared a universal card from the latest Laser Love paper and cardboard - from the beautiful collection VINTAGE TROPICAL ISLAND






Użyłam / used

         



Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)