sobota, 16 lipca 2016

I'M LIKE A BIRD:) Craft Heaven Shop

Hello 
This week a very interesting topic
how we are changed
How I Evolved
I looked through your blog
I watched the old cards  and other projects ...
and I see changes!!!
Such retrospection and looking at their achievements is incredibly
 informative and interesting experience
  
W tym tygodniu na blogu sklepu Craft heaven Shop
Jest bardzo ciekawy temat
JAK EWOLUOWAŁAM
Przejrzałam swojego bloga
obejrzałam stare kartki i inne projekty ...
i widzę zmianyJ
Taka retrospekcja i spojrzenie na swoje dokonania
to niesamowicie pouczające i ciekawe doznanie.

This is MY INSPIRATION:)

old card... I made in 2013 


  new card:)





Trochę sie zmieniłam ...mam nadzieję, że na LEPSZE:)
a w sklepie znajdziecie -




1 komentarz:

  1. Faktycznie, jest znaczna różnica w bogactwie elementów, chyba i ja muszę sobie zrobić taki przegląd:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)