sobota, 22 marca 2014

wiosennie na warsztatach u Doroty mk:)

mmm...dawno mnie nie było, niektóre dobre duszyczki zaczęły się już  martwić ale ...jestem ...:)
a w tak zwanym międzyczasie odwiedziłam Lizbonę i cudne zakątki ciepłej Portugalii:) 
dzisiaj pokazuję spóźnione o tydzień prace z warsztatów w Rzeszowie  z Dorotą mk
jak zawsze było FANTASTYCZNIE...dużo nas było , gwarno...i niesamowicie twórczo:)
prace powstały na zachwycającej ROZALII W OGRODZIE studio75:)




dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa:)



2 komentarze:

  1. Śliczności!!! Zazdroszczę warsztatów z Dorotką, byłam na jednych ale chciałabym ciągle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne a na żywo jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)