niedziela, 1 grudnia 2013

chwalę się...świąteczny magazyn studio75

Anetka, właścicielka studio75 zaprosiła mnie pewnego wspaniałego dzionka do udziału w świątecznym projekcie i tak znalazłam się wśród zacnych, znakomitych scraperek i scraperów...
nie ukrywam , ze stres był wielki ale...starałam się ...


zobaczcie co z tego wyszło...
.umieszczam link...mam nadzieję, że się otworzy...a i tak zapraszam do obejrzenia na blogu studio75

http://www.joomag.com/magazine/magiczny-czas-inspiracje-12-2013/0100342001385735932

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! magazyn jest świetny, a inspiracje przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) gratuluję :). Kawusia przy takim superanckim magazynie smakuje nieprzyzwoicie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sprawa, gratuluję :) Magazyn świetny a prace piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)