sobota, 18 września 2021

RÓŻOWE PUDEŁECZKO NA CHRZEST / pink baptism box

Witajcie,
ostatnio często goszczą u mnie pudełeczka eksplodujące,
ale to nic dziwnego, bo po kilku miesiącach izolacji nadszedł czas uroczystości.
Tym razem wykorzystałam jedną z dawniejszych kolekcji Laserowe Love
Na skrzydełkach boxa umieściłam wiele tekturek związanych z chrztem i dzieciństwem.

Hello,
 exploding boxes have been a frequent guest at my place lately,
But it's no wonder, because after a few months of isolation it's time for celebrations.
This time I used one of the old Laser Love collections
LILY FLOWER. 
On the wings of the box I placed a lot of chipboard related to baptism and childhood.








Użyłam / used







Pozdrawiam / hugs


















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)