sobota, 18 stycznia 2020

NOWOŚCI LASEROWE LOVE I INSPIRACJE

Witajcie,
Jak już na pewno zauważyliście w naszym sklepie pojawiły się 3 nowe kolekcje papierów i tekturek
 Z tych wspaniałych kolekcji przygotowałam dla Was inspiracje.

Hello,
As you have certainly noticed, they appeared in our store 3 new collections of paper and chipboard
DINO LAND, PREHISTORIC FERN, RAINBOW UNICORN
  From these wonderful collections I have prepared inspirations for you.















Użyłam / used






Mam nadzieję, że zakochacie się w tych fantastycznych kolekcjach tak jak ja.

2 komentarze:

  1. przytuptałam w odwiedziny zostawić ślad :))) piękne papiery i ciekawe pomysły na ich użycie. uwielbiam tagi na kartkach i pracach mediowych :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)