środa, 18 września 2019

MAPKA - przepis na gotową kartkę DT SCRAP PASJA

Witajcie, 
dzisiaj kilka słów, w ramach naszego cyklu ABC,
 o mapkach w cardmakingu.
MAPKA to nieoceniona pomoc w tworzeniu kartek
zwłaszcza dla początkujących, pomaga stworzyć kompozycję
i uporządkować elementy na kartce tak, że stworzą spójną całość,
miłą dla oka.

Czasami zanim skleję wszystkie potrzebne elementy
sama rysuję sobie sobie szkic, planuję, w którym miejscu na kartce
 znajdzie się dany element. Jeśli całość się spodoba
korzystam ze swojej mapki w wielu projektach, zwłaszcza,
że mapka to dopiero początek, który można dowolnie modyfikować, urozmaicać 
i dostosowywać do swoich potrzeb. 
Zdarza się jednak, że nie mam pomysłu na kartkę 
wtedy pomocne stają się gotowe mapki, których sporo znajdziecie w Internecie.

Zobaczcie przykładowe mapki, znalezione na blogu, który często publikuje
mapki, różnych autorów.

  


A teraz zapraszam Was do zrobienia kartki według mapki.
Jako przykład zrobimy kartkę wg 2 mapki o nr 275.

Oczywiście potrzebne będą:

- papier scrapowy i baza kartki
- klej, nożyczki
- wykrojniki, trymer do papieru
- pianka dystansowa, kwiatki i inne dodatki

Do bazy przyklejamy tło i przygotowujemy elementy składowe kompozycji.

 Sklejamy wszystko razem wg mapki.

Na tym etapie zaczynamy ozdabianie naszej kartki . 
Tworzymy kompozycję z kwiatów i innych dodatków.


To już etap końcowy . Dodałam  jeszcze kilka muśnięć pędzlem, użyłam różowej mgiełki, by połączyła się wizualnie z kwiatuszkami. Posypałam brokatem i dodałam perełki w płynie.






A w naszym sklepiku znajdziecie wszystko czego użyłam:)



        

    

       

   

      

A może podzielicie się z nami MAPKAMI, z których najczęściej korzystacie?
Pozdrawiam serdecznie
Iza



1 komentarz:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)