niedziela, 2 grudnia 2018

ŚWIĘTA W BIELI...tutorial na wytłaczane kartki

Witajcie,
dzisiaj pierwszy dzień adwentu, a to znak, 
że przygotowania do Świąt weszły na ostatnią prostą.
Wiele projektów, dekoracji i kartek powstaje z tej cudownej okazji.
Ja dla Was przygotowałam mini kursik 
na wytłaczane białe kartki z drobnym akcentem kolorystycznym.
Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

Do zrobienia podobnych kartek
potrzebne będą:)

- biały papier na bazę
- foldery do wytłaczania
- ulubione wykrojniki
- kredki , farbki, tusze, mgiełki
- pędzle
- perełki w płynie
- klej i kostki dystansowe


Na początku wycinamy wykrojnikiem bazowym kształt kartki
i kolejne warstwy, a następnie wierzchnią warstwę wytłaczamy.

Całość sklejamy dbając o lekki dystans między warstwami.


Następnie wycinamy elementy świąteczne wykrojnikiem i umieszczamy je na kartkach.


Przyklejone elementy podkreśliłam kolorem, użyłam mgiełek, kredek akwarelowych i tuszów.
Pamiętajcie, by trzymać się elementu, który chcemy podkreślić.
Element wycięty wykrojnikiem smaruję klejem i obficie sypię brokatem.



Na koniec dodałam napis i kilka perełek w płynie.







I to już wszystko.
Mam nadzieję, że takie kartki pojawią się także na Waszych stołach.



A w naszym sklepiku znajdziecie:)

       

       

                   

          

         


         

         

       


        

Pozdrawiam serdecznie
Iza









2 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)