środa, 25 lipca 2018

KWIATY Z FOAMIRANU ...NA ŁĄCE - kursik

Witajcie, 
czasami zdarza się, że macie w  głowie pomysł na kartkę, ale ...
no właśnie, brakuje idealnego kwiatka -  takiego,
 który ma stanowić jeden z najważniejszych
elementów kompozycji.
Wtedy trzeba sobie taki kwiatek samemu zrobić.
Dzisiaj mam dla Was kursik na błyskawiczny kwiatek 
z jedwabnego foamiranu.

 Na mojej sielskiej wiejskiej kartce brakowało mi 
żółtego kwiatka, takiego prosto z wiejskiej łąki.
Moje umiejętności kwiatkowe nie są zbyt duże,
ale dzięki temu wiem, że każdy będzie umiał zrobić taką 
kwiatową improwizację. 

Potrzebne będą:)

- kredki akwarelowe  lub tusze wodne, pigmentowe

Najpierw należy wyciąć z jedwabnego foamiranu, 
z kwadracika ok 8 cm takie motylki - 4 płatki.

Następnie kredkami po obu stronach nałożyć kolor.


Teraz złożyć w sposób pokazany poniżej.


Powoli zmiąć w palcach, pozwijać
ale z wyczuciem, bo to foamiran jedwabny - więc bardzo delikatny.
Kolor podczas skręcania się nam rozetrze.

Teraz wystarczy tylko złożyć płatki razem 
i w środek dodać pręciki.
I nasz łąkowy kwiatek gotowy.


Kwiatek umieściłam na sielskiej, nawiązującej do wiejskiego klimatu kartce.
W sklepie pojawiło się mnóstwo nowych papierów, a  jak zobaczyłam 
te niesamowite FARM LIFE rodem z wakacji u babci - kartka powstała niemal sama,
brakowało tylko kwiatka - słonecznego, spontanicznego.. 






W w firmowym sklepiku znajdziecie wszystko, czego użyłam:)

      

     

        

         



     


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja kartka
i sami spróbujecie zrobić błyskawiczne kwiatuszki.
Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)