środa, 13 grudnia 2017

MIX MEDIOWA BOMBKA:) Scrap Pasja

Witajcie
Bardzo lubię zawieszać na choince 
własnoręcznie wykonane ozdoby. Nie zawsze znajduję czas by zrobić
sobie ich tyle, ile mi się zamarzy, ale...każdego roku wykonuję 
jakąś bombkę czy dekorację, które  ozdobią mój dom.



W tym roku 
wykonałam mix mediową bombeczkę,
i zapraszam Was na mój mini kursik, 
może zachęceni łatwością wykonania sami spróbujecie 
zrobić podobne.

Potrzebować będziecie:)

- bombka akrylowa
- brokat
- gąbeczka do tapowania
- masa plastyczna i foremka silikonowa
- żwirek
- gaza

No to do dzieła!
Najpierw akrylową bombkę w kształcie medalionu
pokrywam cienką warstwą białego gesso. 
Na środku smaruję żel medium i przyklejam nieco poszarpaną na brzegach gazę.
Całość przewiązałam sznurkiem. 

Całą bombkę smaruję różowym mussem. 

 Ponownie smaruję 
środek bombki żel medium i posypuję żwirkiem, 
można też użyć styropianowych kuleczek.
W centralnym miejscy kompozycji umieszczam  wyschnięty odlew
 z foremki silikonowej.
Suszę nagrzewnicą.

 Różową mgiełką podkreślam krawędzie   blisko zdobienia
a na wierzch  kładę złoty puder.
Suszę:)


Teraz białą farbę akrylową
nakładam delikatnie gąbeczką na całość.
Tym samym gaszę zbyt intensywne kolory.
Smaruję odrobiną kleju i posypuję obficie brokatem, w końcu to święta
i bombka powinna się błyszczeć.
Na koniec z białego foamiranu i musu różowego 
tworzę zimową poinsettie.
Przyklejam na żel medium.
Jeszcze tylko kilka białych kropelek perełek w płynie
i gotowe.


Mam nadzieję, że się Wam spodobał kursik i bombka 
i spróbujecie swoich sił w mediowaniu, 
w końcu w sklepie jest wszystko czego będziecie potrzebować.
Ja użyłam:)



Pozdrawiam serdecznie
Iza

4 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)