czwartek, 15 czerwca 2017

PRZEPIŚNIK :) Craft Style

Witajcie
Dzisiejszym popołudniem 
zapraszam Was do obejrzenia mojej 
SMACZNEJ inspiracji .
Znacie to powiedzenie, że szewc bez butów chodzi????
No właśnie...dlatego postanowiłam zrobić sobie przepiśnik,
w którym zapiszę same smakowitości.
A za dobry posiłek należy podziękować 
dlatego na moim notesie kulinarnym 
znajduje się napis DZIĘKUJE
( który troszkę przerobiłam z innej tekturki)










A w sklepie znajdziecie mnóstwo rzeczy, 
których użyłam do wykonania 
takiego trochę romantycznego notesu kulinarnego:)



Pozdrawiam serdecznie
Iza


3 komentarze:

  1. Akcenty fioletu fajnie komponują się z moją ulubioną miętą i różem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że każdy posiłek to prawdziwa uczta smaków i kolorów. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)