środa, 8 lutego 2017

KARTKA W VINTAGOWYM KLIMACIE :-) Scrap Pasja

Witajcie
Wiecie już dobrze, 
że lubię odrobinę eksperymentować,
łączyć techniki i bawić się tworząc nowe, inne ...
czasem całkiem ciekawe rzeczy. 
Tym razem zamarzyło mi się 
skrzące wielowymiarowe tło.
W ruch poszedł EMBOSSING na gorąco
 z wykorzystanim maski.
Powstała  kartka w vintagowym klimacie.


Do zrobienia takiej kartki z prostym embossingowan tłem
potrzebne będą:)


-baza na kartkę
-puder do embossingu i tusz do embossingu
- nagrzewnica
-maska
-tusze
-papiery scrapowe
dodatki - kwiatki , perełki wstążka
-ulubione wykrojniki


Biały karton przycięty do formatu bazy
tuszujemy wybranymi kolorami, które będą stanowić tło.


Przypinamy maskę do kartonu i tuszujemy bezbarwnm tuszem do embossingu.
Sypiemy obficie pudrem do embossingu.
Nadmiar strzepujemy do pojemnika.

 Wzór odbity przez maskę .


Nagrzewnicą topimy puder. 
Użyłam delkatnego pudru, ponieważ zależało mi na subtelnym
 efekcie połysku.


Karton przyklejamy do bazy.
Użyłam dwustronnej taśmy piankowej, 
bo chciałam uniknąć pofalowania papieru

 Z papieru scrapowego 
wydzieram paski  i układam warstwową kompozycję
Przyklejam całość i delikatnie podnoszę krawędzie.
Teraz czas na budowanie kompozycji i ozdabianie naszej kartki.




Mam nadzieję, że kartka i kursik się Wam spodobają. 
Wiem, że wiele z Was często używa embossingu
 ale dla osób rozpoczynających przygodę ze scrapbookingiem
kurs może bedzie przydatny.

a do zrobienia takiej kartki potrzebujecie:)

Pozdrawiam serdecznie:)
Iza



2 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)