środa, 8 czerwca 2016

NA SŁODKO :) bierzemy KURS na CZEKOLADOWNIK

Witajcie
Sezon na przygotowywanie laurek i słodkości 
dla wychowawców i nauczycieli ...
uważam za otwarty!
Dzisiaj kursik baaaardzo prosty 
- szybkie pudełeczko 
na czekoladę czy małą bombonierkę ..:)



 Potrzebne będą
- papier wizytówkowy o wyższej gramaturze
- papier scrapowy
-  klej
- wykrojniki lub tekturki
- bigownica
- nożyczki
-kwiatki,sznurek , wstążka i inne dodatki

 Wycinamy dwie części z papieru wizytówkowego
według rozmiarów  i bigujemy.



Następnie składamy i sklejamy.




Oklejamy papierem scrapowym, ja zrobiłam 3 warstwy. 
Do zawiązania czekoladownika użyłam wstążki
podkleiłam ją pod papierem.



Kiedy juz sprawy technicznę są za nami
  następuje najprzyjemniejszy moment ...OZDABIANIE!
Mój czekoladownik jest w morskich klimatach,
ponieważ ma trafić do rąk Pani
kochającej MORZE!!!
Nawet cytat się znalazł odpowiedni.
A użycie wykrojnika żaglowca i rybek to dowód, 
 że w szkolnych laurkach niekoniecznie muszą być wyłącznie
szkolne elementy.




A dzisiaj na pólkach sklepowych znalazłam:)




5 komentarzy:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)