sobota, 24 października 2015

zimowo i świątecznie...DWIE KARTKI:)

 Witajcie
Muszę podzielić się z WAMI 
moją wielką radością
ponownie dołączyłam do FANTASTYCZNEJ 
grupy projektowej sklepu 
Hurra!
Dzisiaj witam się z Wami klimatycznie, 
zimowo i świątecznie:)
A to dlatego, że nie mogłam sie oprzeć zimowym nowościom,
które pojawiły się w sklepie
Zresztą zobaczcie sami!
Zrobiłam dwie kartki  z cudnej kolekcji
przede wszystkim z tych arkuszy papierów
W obydwu kartkach użyłam wykrojnika 
Jak tylko pojawił sie w sklepie wiedziałam, że będzie MÓJ!
Tnie wyśmienicie, nawet najdrobniejsze ażurki i pięknie wytłacza.
Zobaczcie sami!
 Oprócz  wymienionego wyżej wykrojnika 
na mojej kartce przysiadł pięky jelonek- renifer.
Kolejna nowość! Precyzyjnie wycina i wytłacza nawet najdrobniejsze elementy.
Renifer skradł moje serce, jest niesamowicie elegancki.
 Święta Rodzina z drugiej kartki
zamieszkała wśród urokliwych choinek.
 Na obu kartkach znajdziecie jeszcze 
gałązki ostrokrzewu i kwiaty gwiazdy betlejemskiej.

Koniecznie zajrzyjcie do sklepu
znajdziecie tam mnóstwo nowości,
które na Was czekają:)
klej-magic-z-aplikatorem

acha
Chcę Wam powiedzieć,
że moje zeszłoroczne kartki zimowe tak się spodobały,
że zostały zliftowane
a konkretnie w NOWEJ ZELANDII
http://artfullcrafts.blogspot.co.nz/2015/10/silver-bells-megan.html



15 komentarzy:

  1. Gratulacje Izuś, dużo weny:)
    a karteczki u-la-la na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie na kartkach i BARDZO świątecznie!
    Gratuluję dołączenia do DT "SP" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne obie !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne święta sie zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, klimatyczne kartki, zachwycające:) I gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyż bożonarodzeniowe święta, nie są wdzięcznym tematem? Rozumiem zachwyt nad wykrojnikami :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteluszki! wiem powtarzam się, ale cóż pocznę, że takie to piękne za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję raz jeszcze Scrap pasji i Nowej Zelandii ::))) kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki....Zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  11. W każdym kawalątku magia Świąt...cudne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Iza oprawiłaś obrazki!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)