piątek, 21 sierpnia 2015

Morskie opowieści:) z zestawem PLAŻA Marianne Design

Witajcie:) 

W tym roku niestety nie byłam podczas wakacji nad morzem

 i trochę mi smutno z tego powodu ...
ale humor sobie poprawiłam dzięki 
fantastycznemu zestawowi Marianne Designe - PLAŻA 
papier, stemple i wstążeczka -
w marynarskim, morskim klimacie.
Zestaw PLAŻA daje ogromne możliwości , 
zresztą zobaczcie sami...bo na dzisiejszą inspirację
 przygotowałam dla Was mediowy blejtram, 
taga i ... romantyczną kartkę.
Na początek kilka słów o stemplach dołączonych do zestawu.
Stempli jak sami widzicie jest sporo, rewelacyjnie się odbijają, 
ja dla przykładu użyłam kredowego, distressów i versafine. Na kartce zobaczycie stemple odbite jeszcze tuszami memento. We wszystkich stemple spisały sie na 5.

 

Jeden stempel - statek - odbiłam tuszem do embossingu, 
posypałam pudrem Cosmic Shimmer i roztopiłam nagrzewnicą.


Zacznijmy od morskiego blejtramu. 

Tło zostało potraktowane gesso,
Wybrałam papier z zestawu i wycięłam duże tagi 
o delikatnej beżowo-szarej fakturze płótna, 
pod zdjęciem na blejtramie zobaczycie też inne wzory papierów z zestawu. 


Papier ma doskonałą grubość  i doskonale wycina elementy z różnych,
 najbardziej nawet skomplikowanych wykrojników. 
Teraz przyszła pora na wykorzystanie stempli z zestawu.  
Tagi zostały postemplowane tuszem distress ink 
Odbiłam stemple, wycięłam i dołączyłam do kompozycji, statek został embossowany tym puder-do-embossingu-do-detali-cosmic-shimmer 
 Stemple wykorzystałam tworząc bardziej bogate i ciekawsze tło.


Zwróćcie uwagę na rybki i muszelki.

Do kompozycji wokół zdjęcia dodałam swój ulubiony
 wykrojnik ramka MD, który skojarzył mi się z kołem ratunkowym.
Dodałam również  kwiaty, 
własnoręcznie zrobione z wykrojnika kwiat jabłoni 
oraz stokrotkę.

 


Na koniec  całość została potraktowana mikrokulkami, 

Tag jest dodatkiem do blejtramu. 

Wycięty tym samym wykrojnikiem, co na blejtramie, 
 ma aż trzy warstwy papieru. 
Punktem centralnym jest okrąg wycięty tym
na którym odbity jest stempel okrętu. 
Całości dopełniają mgiełki, kryształki i kwiaty.


A teraz coś innego.
Zrobiłam kartkę romantyczną, trochę vinatgową,
 żeby Wam pokać jak wielkie są możliwości tego zestawu
.


Papier został poszarpany, podarty, potraktowany mgiełkami i tuszami. 
Świetnie zniósł wszelkie zabiegi. 
Zrobiłam wiele warstw bo ma tak piękne desenie, 
że nie mogłam się zdecydować na konkretny jeden wzór.
 Dodałam wykrojnikową serwetkę i listki, 
kremowe kwiaty róży i kwiat-wisni, kryształki
  i wycięty stempelek,
 odbity tym tuszem memento .

Dodam jeszcze, że w skład zestawu wchodzi rewelacyjna , 
miękka vintagowa tasiemka...
znajdziecie ją w każdej dzisiejszej pracy.


Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodobał, 
bo jest doskonały do oprawy letnich wspomnień:)
pochwalcie się swoimi pracami z użyciem 
Plażowego zestawu Marianne Design.

a na sklepowych półkach znajdziecie:)

8 komentarzy:

  1. Cudo...Arcydzieło...Kolory przepiękne...Detale fantastyczne...Całość budzi zachwyt...Gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet, ciekawe wykorzystanie różnych technik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne prace! Tęsknota za morzem pięknie Cię zainspirowała :)) czyli nie ma tego złego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie piękne...rozmarzyłam się ...
    Pozdrawiam bardzo słonecznie - Peninia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, a blejtram wprost fantastyczny. Podobnie jak Ty, też uwielbiam morze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh man... that is a great set!! I am such a sucker for anything nautical... you are so talented!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie podałaś morskie klimaty Iza!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)