niedziela, 19 października 2014

kopertówka i...coś jeszcze:)

    Witajcie Kochane
dzisiaj wieczorem chciałam Wam pokazać 
ślubną kopertówkę z papierów LEMONCRAFT...DOM RÓŻ
cudne, dzięki nim taka kopertówka to...prościzna:)
dziękuje Wam za ciepłe komentarze...za to, ze odwiedzacie mojego bloga:)
ach....



a coś jeszcze...
dzisiaj miałam FANTASTYCZNE zajęcia z Panią Ewą Landowską
z KALIGRAFII
roczny kurs copperplate...zmęczona ale baaardzo szczęśliwa:)
a to moje pierwsze kreślone literki:)


buziaki:)

10 komentarzy:

  1. Very pretty and classy!
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna karteczka:), a ten kurs z kaligrafii baaaardzo mnie zainteresowal:), mozna sie na taki zapisac:)??pozdriaiwam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że wszędzie króluje DOM RÓŻ - piękne są te papiery. Twoja kopertówka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna różana kopertówka. Pierwsze literki ale jakie ładne:) Podziwiam, bo przecież kaligrafia wymaga dużej precyzji, cierpliwości, staranności. No ale efekty - wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :)
    Jej jak cudnie umieć kaligrafować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace jak zawsze prześliczne a kursu kaligrafii oj zazdroszczę, wtedy to dopiero będą karteczki, albo i już są? Uściski.pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówka przepiękna, a lekcja godna pozazdroszczenia, zawsze chciałam umieć tak pięknie pisać! :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)