czwartek, 29 maja 2014

notesik z motylkiem:)

Kochane moje dzisiaj wpadam szybciutko z maluchem ,
wykonanym na prezent dla IVANY na nieformalną Comeniusowa wymiankę...
otrzymałam delikatną sznurkową bransoletkę ...a dla niej wykonałam ten notesik...
motylek papierowy pokryty Glossy...ramka chyba z Magicznej Kartki a papierki ze STUDIO 75 
ramkę pokryłam preparatem Enamel Accent:)
mam nadzieję, że będzie dla obdarowanej miłą niespodzianką:)




dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze:)

3 komentarze:

  1. Pięknie wykonane śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Izo, cudne te Twoje prace. I karteczki i notesiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! masz zawsze głowę pełną pomysłów, sama radość podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)