środa, 26 marca 2014

kartkowanie wielkanocne czas zacząć:)

dzisiaj chciałam Wam pokazać pierwsze moje wielkanocne kartki:)
są różne....ale wszystkie z jajami...hi hi
to takie pierwsze tegoroczne wprawki...
niestety zdjęcia robiłam w pracy więc przepraszam za ich jakość...












tyle fantastycznych kartek powstaje na Waszych blogach...wiosna!!!
ach... niektóre kartki powstały w wyniku zapatrzenia się na kartki Doroty mk, Hogaty ..
i wielu Was...
dziękuję za odwiedziny , za komentarze i obserwowanie mojego bloga...
każda Wasza obecność dodaje mi skrzydeł:)



8 komentarzy:

  1. Jaka różnorodność! Dla każdego coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wprawki Kobieto! Toż to mistrzostwo!!!!! Wszystkie cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki:) Ja dopiero poczyniłam dwie :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś Iza :) TYYYYYLE pięknych kartek, cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, pięęęęęęękne, i jaka ilość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza szalejesz widzę :) Te dwie ostatnie jak dla mnie naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne. Kazda inna. Kazda cudna. Jajo z kwiatkami (wycinankowymi) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)