czwartek, 6 lutego 2014

grubaski:)

takie dwa szybkie grubaski, na zapiski, zakupy, krótkie notatki ...
w całości z papierów studia75 MAŁA CZARNA...bardzo pięknych i klimatycznych:)
zdjęcia na szkolnej ławce...bo ostatnio w chwilach dobrego światła nie ma mnie w domu...:)
pozdrawiam wszystkie wspaniałe ZAGLĄDACZKI i dziekuję za komentarze:)
a juz za chwileczkę , za momencik ...jadę na CRAFTWAWĘ
juz nie mogę się doczekac pogaduszek, uścisków, uśmiechów:)
ach...
i jeszcze jedno...ostatnio w moim życiu kilka fantastycznych MAŁGORZATEK się pojawiło...
dziękuje WAm dziewczyny, bo bez Waszej przyjaźni i pomocy mój wyjazd na ten zlot nie doszedł by do skutku:)








16 komentarzy:

  1. Wyszły piękne:) Życzę miłych i niezapomnianych chwil na CraftWawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne grubasiątka. Idealne na wiele ważnych myśłi.
    Do zobaczenia w sobotę! Mam nadzieję, że gdzies w tłumie Cię odnajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie wyglądają. Udanego i owocnego pobytu, baw się dobrze na CRAFTWAWIE. Cieszę się z naszych wspólnych spotkań:) Małgorzatka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne grubaski, uwielbiam takie małe notesiki :))) wspaniałego czasu na Craftwawie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne,takie malutkie i grubiutkie :) urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, wysmakowane! I nie do używania, bo szkoda, a do cieszenia oczu! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Izo są piękne. Po tym kursie w Rzeszowie to chyba zachorowałam jeszcze bardziej na rękodzieło. Ale, że do scrapbookingu nie mam za bardzo materiałów, więc poszalałam troszkę z decoupage. Wszystko będę powoli publikować na blogu i fecebooku.
    Dziękuję jeszcze raz za kurs i świetną atmosferę. Proszę mnie informować o następnych :)
    Agnieszka Dzierżanowska-Rząsa
    http://dom-cynamon.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam dziewczyny...Wasze słowa i odwiedziny dodają skrzydeł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jakie one są piękne... Nie sposób nacieszyć oczu :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne i jakie romantyczne! I aniołki na okładkach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Są cudne, kolorystyka super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne grubaski zdecydowanie bardziej podobają mi się od zwykłych zeszytowych formatów

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)